کلبه هور کیش
نوشته شده توسط : maryam

تور کیش کلبه هور

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه این جزیره زیبا می باشد. در بستر این ناحیه صخره و انواع ماهی ها , لاک پشت ها , صدف ها و سایر آبزیان زیبا وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 شده است به طوری که افراد زیادی برای تفریح و ماهیگیری به این منطقه یعنی کلبه هور کیش می روند. این قسمت از جزیره کیش برای آن دسته از مسافرانتور کیش خرداد 94 که به غواصی علاقه مند هستند نیز جالب و جذاب است.در کلبه هور کیش برای آسایش و رفاه و تفریح ساکنان این منطقه و همچنین گردشگران عزیز آلاچیق , نور افکن های بزرگ , باربیکو , نیمکت و... فراهم شده است. از این منطقه رشته کوه های جنوب استان هرمزگان و اماکن بندرهای چارک و آفتاب قابل مشاهده است.

تور کیش صخره کلبه هور

از دیگر جذابیت های کلبه هور کیش که می تواند توجه مسافران و گردشگران تور کیش خرداد 94 را به خود جلب کند لنج به گل نشسته ای است که در فاصله 200 متری ساحل قرار دارد و زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. این لنج به گل نشسته نشان از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل ماهیگیری( که شغلی سنتی است) دارد. این لنج با زیبا سازی روشنایی شب ها و زیر نور بی نظیر ماه همچون مرواریدی در دل خلیج همیشه فارس می درخشد. مسافران تور کیش عید فطر 94که علاقه مند به غواصی و ماهیگیری هستند رفتن به کلبه هور کیش را به هیچ وجه از دست ندهند.

تور کیش لنج به گل نشسته کلبه هور

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلبه هور کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: